Saturday, October 7, 2017

დღე 7
გავეცანით და შევაფასეთ  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების ჩვენეული პრეზენტაციები, მივეცით ერთმანეთს კონსტრუქციული უკუკავშირი. აგრეთვე, გავეცანი და გავიგე დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებული ოთხი დონე:
  • შინაარსი—გაითვალისწინეთ, რა სჭირდებათ მოსწავლეებს, რომ ისწავლონ, ან როგორ იღებენ საჭირო ინფორმაციას.
  • პროცესი— შესთავაზეთ შინაარსის მიწოდების განსხვავებული გზები.
  • პროდუქტები—შესაძლებლობა მიეცით მოსწავლეებს, ივარჯიშონ, გამოიყენონ მიღებული ცოდნა და განავრცონ ის სხვადასხვა მიმართულებით.
  • სასწავლო გარემო—შექმენით მოქნილი სასწავლო გარემო, მშვიდი და ინტერაქტიული ადგილებით და ასწავლეთ ისეთი წესები, რომლებიც ხელს უწყობს დამოუკიდებლობას.

No comments:

Post a Comment