დღე 7
გავეცანით და შევაფასეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების ჩვენეული პრეზენტაციები, მივეცით ერთმანეთს კონსტრუქციული უკუკავშირი. აგრეთვე, გავეცანი და გავიგე დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებული ოთხი დონე:
- შინაარსი—გაითვალისწინეთ, რა სჭირდებათ მოსწავლეებს, რომ ისწავლონ, ან როგორ იღებენ საჭირო ინფორმაციას.
- პროცესი— შესთავაზეთ შინაარსის მიწოდების განსხვავებული გზები.
- პროდუქტები—შესაძლებლობა მიეცით მოსწავლეებს, ივარჯიშონ, გამოიყენონ მიღებული ცოდნა და განავრცონ ის სხვადასხვა მიმართულებით.
- სასწავლო გარემო—შექმენით მოქნილი სასწავლო გარემო, მშვიდი და ინტერაქტიული ადგილებით და ასწავლეთ ისეთი წესები, რომლებიც ხელს უწყობს დამოუკიდებლობას.
No comments:
Post a Comment